MU Bantah Sudah Sepakat dengan Griezmann

MU Bantah Sudah Sepakat dengan Griezmann
antoine-griezmann
Agen Bola OnlineManchester United menyanggah laporan yang menyampaikan kalau pihaknya telah mencapai kata setuju dengan pemain bintang Atletico Madrid, Antoine Griezmann.

Tim bimbingan Jose Mourinho telah lama dihubungkan dengan peluang beli pemain berumur 25 th. di musim panas serta ke-2 iris pihak beritanya telah meraih kata setuju berkaitan kontrak, upah, serta nomer punggung yang bakal diperoleh Griezmann di Old Trafford.

Akan tetapi, walau tidak tutup peluang kalau Griezmann betul-betul disukai oleh United, satu sumber di Old Trafford menyanggah isu itu belum lama ini, menurut laporan yang di turunkan oleh Press Association Sport.
Baca Juga: Benzema Takkan Menyerah dengan Tekanan di Madrid

Mourinho sendiri terlebih dulu telah menyatakan kalau ia bakal mengusung tujuan transfer yang realistis di musim panas yang akan datang, walau malas mengatakan dengan cara khusus siapa yang akan ia ajak datang ke Old Trafford – selesai musim panas terlebih dulu jadikan Paul Pogba sebagai pemain termahal dunia.

United sendiri barusan bermain imbang tanpa ada gol melawan Hull City serta saat ini masihlah tertahan di peringkat enam klassemen sesaat, terpaut empat poin dari zona Liga Champions.